Buradasınız

İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı Ve Vergi Dairesi Müdürlükleri Tarafından Haciz Konulan Araçların Depoya Çekilmesi İşi İhalesi

İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı Ve Vergi Dairesi Müdürlükleri Tarafından Haciz Konulan Araçların Depoya Çekilmesi İşi İhalesi

İZMİR VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI VE VERGİ DAİRESİ MÜDÜRLÜKLERİ TARAFINDAN HACİZ KONULAN ARAÇLARIN 2017 YILI İÇİN (15/04/2017-31/12/2017 TARİHLERİ ARASINDA) BAŞKANLIĞIMIZA BAĞLI PINARBAŞI VE ÇAMDİBİ HACİZLİ ARAÇLAR DEPOSUNA ÇEKİLMESİ İŞİ

İZMİR VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ GRUP MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI

İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı ve Vergi Dairesi Müdürlükleri tarafından haciz konulan araçların 2017 yılı için (15/04/2017-31/12/2017 tarihleri arasında) Başkanlığımıza bağlı Pınarbaşı ve Çamdibi Hacizli Araçlar Deposuna çekilmesi işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2017/109045

1-İdarenin

a)Adresi

:

Cumhuriyet Bulvarı No:7/A Kat:7 35250 MERKEZ KONAK/İZMİR

b)Telefon ve faks numarası

:

2324416753 - 2324839370

c)Elektronik Posta Adresi

:

imimd@izmirvdb.gov.tr

ç)İhale dokümanının görülebileceği internet adresi

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a)Niteliği, türü ve miktarı

:

Otomobil, Taksi, Kamyonet, Motosiklet: 557 Adet Kamyon, Otobüs, Midibüs: 98 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b)Yapılacağı yer

:

İzmir Merkez İlçeleri (Çiğli, Karşıyaka, Konak, Karabağlar, Gaziemir, Buca, Bornova, Balçova, Narlıdere, Bayraklı, Güzelbahçe) ile Kemalpaşa İlçesi Sınırları

c)Süresi

:

İşe başlama tarihi:15.04.2017, işin bitiş tarihi:31.12.2017


3- İhalenin

a)Yapılacağı yer

:

İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Cumhuriyet Bulv. No:7/A K:7 Konak /İZMİR

b)Tarihi ve saati

:

20.03.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3.İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İzmir İli içerisinde araç çekme hizmetini yapabilmek üzere ilgili kuruluşlardan alınmış olan K1 Yetki Belgesi.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.



4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Araç çekimi işinin süreklilik arz eden bir iş olması sebebiyle 7 gün 24 saat hizmet verebilecek kapasitede olunması ile birlikte her türlü araç çekilmesine uygun en az 3 aracın resmi belgelerinin sunulması gerekmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Cumhuriyet Bulv. No:7/A K:7 Konak/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Cumhuriyet Bulv. No:7/A K:7 Konak /İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.